Salgsbetingelser
Betaling
Det tilbys sikker betaling med Vipps via Vipps, og
VISA/Mastercard/AMEX/Diners via Verifone..
Selger:
Al Forno Pizzeria
Postboks 5071 Dusavik
4084 Stavanger
Norge
Organisasjonsnr: NO 996 508 463 MVA
E-post: post@alforno.no
Telefon: +47 926 45 199
Kjøper:
Personen som er registrert som kjøper i bestillingen.
Priser og merverdiavgift
Alle priser på nettstedet er i Norske Kroner (NOK) og inklusive merverdiavgift.
Frakt
Alle kjøp på Al Forno Pizzeria hentes
lokalt på stedet eller leveres på dør til oppgitt adresse.
Betalingsvilkår
Du kan bruke Visa, Mastercard og Vipps når du handler.
Personopplysninger
Selger behandler persondata ifølge lov om
personopplysninger. Se egen informasjon under Personvern i footer.
Opplysninger som kan knyttes til deg som person vil aldri bli gjort
tilgjengelig for andre virksomheter eller koblet med andre eksterne register.
Al Forno Pizzeria vil ikke selge eller videreformidle
personopplysninger uten samtykke.
Kortinformasjon
Når du
handler hos Al Forno Pizzeria blir betalingen behandlet av
Nets, som er en sikker elektronisk betalingsløsning for Visa og
MasterCard/Eurocard. All kortinformasjon blir oppbevart i henhold til
kortselskapenes regelverk.
Avbestilling
Når
bestillingen er sendt, kan den ikke endres eller avbestilles.
Fjerning av ingredienser reduserer ikke prisen.
Reklamasjon
Dersom det foreligger en mangel ved varen, må du innen rimelig tid etter at du
oppdaget den, gi Al Forno Pizzeria skriftlig melding på post@alforno.no om at du vil påberope deg mangelen. Al Forno
vil da gi deg informasjon om hva du skal gjøre videre. Reglene om
reklamasjon finnes i Lov om forbrukerkjøp (Forbrukerkjøpsloven).
Angrerett
Fersk mat er unntatt reglene om angrerett.
Kontakt oss på telefon +47 926 45 199 eller e-post post@alforno.no, ved spørsmål rundt
angrerett.
Uavhentede varer
Varer som ikke blir hentet på bestilt utleveringssted hos Al
Forno Pizzeria,
eller at levering til oppgitt adresse og tidspunkt ikke blir avhentet av
kunden, blir belastet med bestilt beløp.
Konfliktløsning
Klager rettes til selger innen rimelig tid, jf. punkt 9 og 10. Partene skal
forsøke å løse eventuelle tvister i minnelighet. Dersom dette ikke lykkes, kan
kjøperen ta kontakt med Forbrukerrådet for mekling. Forbrukerrådet er
tilgjengelig på telefon 23 400 500 eller www.forbrukerradet.no. Al
Forno Pizzeria vil følge Forbrukerklageutvalgets avgjørelser.